Dom är min näst bästa vän, den bästa är du.

Idag träffade jag Karkki :D Vi gick i Skäris och shoppade lite :) Jag köpte mest (a) sen åt vi också. Sen gick vi till parken och sen gick vi hem för båda föräldrarna jobbade hemifrån :/ Men jag ska dit imorrn istället :D Hihi. Ikväll blir det plugg som gäller, måste göra engelska :) Imorrn blir det svenska, massor med svenska eftersom jag bara ligger på G nivå än så länge, får börja (?!) ta mig i kragen, säger jag när det är typ 2 veckor kvar av terminen, faan va korkad jag är egentligen.. Men aja, nu får man göra det bästa av situationen ;) Nu måste jag sluta skriva för Lea ska jobba :) Vi hörs när vi hörs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0