Attack

Helt otroligt hur mycket man kan störa sig på någon utan att dom egentligen inte har gjort något. Eller jo, den person som jag tänker på har gjort mycket som har sårat mig. Men varför går man då inte vidare om man tycker att personen är så himla störande? Kanske man egentligen vill vara en del av personens liv? Nej, det vill jag inte. Kan det vara så att man inte riktigt kan släppa taget efter det man har gått igenom? Ja, så kan det nog vara. Men jag vill släppa taget. Jag vill inte tänka hemska saker om någon, jag är inte en sån person. Eller så är jag det? Jag kanske har blivit en sån person efter vissa saker i livet? Jag kommer aldrig få veta.. Men jag måste lägga enegri på något annat. Den personen kan jag inte förändra, men jag kan lägga energin på att inte bry mig, inte bli irriterad över allt den gör. Japp..

Idag har jag bara suttit hemma, pratat lite med Mohammed, fixat min musik så nu har jag MASSA musik :D Haha, har suttit och lyssnat på 30 seconds to mars i tym en timme nu, så bra.. Jag fattar inte varför jag inte börjat lyssna på dom innan :P Iaf, om en timme ungefär åker jag till pappa så jag ska nog börja packa det lilla jag hade med mig snart :)

I veckan händer det massa roligt, eller inte roligt men.. Imorrn ska jag redovia engelskan, munligt, alla som känner mig vet hur dålig jag är på den biten.. Sen på onsdag ska jag till vårdcentralen för att förhoppningsvis få reda på vad det är för fel på mina knän.. Ska bli jävligt skönt att äntligen gå dit och kanske få svar vad som är fel! Sen på torsdag ska jag och några kompisar åka och kolla på Ellas pardans :) Ska bli väldigt kul, att äntligen få se henne dansa :D Sen i helgen vet jag inte om nåt händer men ;)



Idag åkte hon till Chile.. I sex veckor?
Saknar dig redan <3

Kommentarer
Postat av: Bella

hejsan på dig :) jag brukar kika in här då och då, läser det du har skrivit oxå =P

jag har nog inte hört nån låt från 30 seconds till mars, men vet vilka det är. vilken är din favvo från dom? =) vet du va, jag har oxå skaffat blogg.. höhö :P

2008-12-09 @ 15:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0