Ville bara att du skulle veta..

Jag är besviken, för de du gjorde. Men varför? Du hade sagt att du skulle göra de, jag hade inte försökt att hindra dig, men jag hoppades väl på att du skulle agera bättre än du gjorde nu.. Och att få smset, de gjorde ont. De gjorde verkligen ont, och du borde förstå varför. Det är ditt liv, dina val, men valen kan få andra att må dåligt. Jag kan inte be dig att sluta med det, men du vet vad jag tycker om de.. Och du borde förstå varför jag reagerar såhär.. De gör jag när andra gör likadant. Men, har jag rätt att bli besviken? Jag vet inte, men jag blev de. Ville bara att du skulle veta..
Du vet nog vem du är, hoppas jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0