Varför är alltid måndagar så jobbiga..

Det är måndag. Har mått skit hela dan, och de blev värre och värre med illamående på eftermiddagen.. Jag vill bara försvinna.. Men de gjorde jag inte. Iaf, kom till skolan, satt och låtsades plugga med Ella, fast vi gjorde faktiskt lite nytta, men ändå. Sen snackade jag med Admir om engelskan. Hade gjort ganska bra prov, fick VG, ska göra steg 24 och om jag gör de så han är nöjd, så flyttar han upp mig till 30 :D Men tror inte att de kommer bli så eftersom jag typ suger på att snacka engelska, och ska göra de både skriftligt och muntligt. Plus att de ska va klart nästa vecka.. Vågar inte hoppas på nånting men, ska kämpa :) Sen så satt jag med Ella på eftermiddan. Seen, snackade ja med Sofie och Sandra, jag svär jag satt och skakade.. Aja de gick bra iaf, gick från skolan 1,5 timme senare med Ella. Sen har jag suttit hemme och sen här. De känns bra nu, men har grymt ont i ryggen och huvudet. Och jag måste komma ihåg att ladda min iPod idag! :O Aja, ska typ sluta nu. Vi hörs, hoppas att alla fått en bra dag :)
Puss <3

Nu känns de bra, vi får aldrig bli såhär igen, snälla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0