Syster, älskade syster <3

När jag läste ditt inlägg så grät jag. Inte av sorg.. Jag visste inte att jag betydde så mycket för dig! Jag känner att jag håller på att förlora dig, vilket jag inte gillar.. Vill absolut inte förlora dig! Kommer du ihåg dom tiderna de va du och jag, genom allt? När vi sa att vi skulle vara vänner livet ut, vänner till döden? Inte jag, och därför känns det extra i hjärtat när de blir såhär.. Att vi är så lika, de är nästan läskigt. Men du förstår mig bättre än någon någonsin gjort. Allt vi gått igenom, alla dom gånger ingen funnits där för mig, utom du. Innan du kom, visste jag inte vad äkta vänskap var. Du får mig att känna mig hel <3 Mister jag dig, så mister jag en del av mig själv. Jag älskar dig, mer än nåt annat i världen <3
Syster, livet ut visst? <3<3

Sandra L Larsson, Anneli J Karlsson älskar dig!
Glöm aldrig det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0