Nu är ni fulla va? xD

Hej alla pigga och glada, eller nåt :P
Vaknade en halvtimme senare än vad jag skulle, hoppade in i duschen slängde på mig kläder smikade mig och sådär för att gå och möta Sara innan skolan :) Gud va skönt de va att igår kunna säga till henne: Ses imorrn. Ah, underbart :D Iaf, vi kom till skolan och sådär, jag köpte lite käk innan. Sen gick Sara för hon skulle till skolan. Jag skulle med klassen nånstans, vi hade ingen aning vart vi skulle, eller vad vi skulle göra men.. Vi skulle leka, inte så jättekul tänkte jag, men de blev faktiskt rätt kul när man började lära känna alla, eller ja, några iaf. Vi slutade vid typ ett, gick hem me Ella, Redda, Robin, Camilo och Rebecca. De va verkligen kul, att bara gå där, lyssna på musik och ha allmänt kul :D Hoppas de blir såhär i Gamleby också :D Aja, sen gick jag och shoppade lite med Ella, lite smink och sådär :) Sen skulle hon hem, jag stannade kvar lite till men sen gick jag hem.
Har inte skrivit så mycke i veckan, men de är för att jag har varit ute med vänner och sådär :) Och svenne, polack och chilenar/rumän (snott från sara :P) funkar verkligen skitbra, vi har så kul :D Sara och Ella, mina älsklingar, faan va ni är underbara <3<3 Älskar er så mycke <3<3 Ska nog sluta skirva nu :P Hoppas att alla haft en bra dag, för de har jag :D
Puss <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0