Ni som inte pallar skryt, läs inte nu!

Dagen har varit jobbig, men på slutet va den faan bäst :D Vaknade, kunde inte prata pga min hals. De blev bättre efter ett tag men. Mådde skit typ hela dan, eftersom jag är sjuk. Men sen, sen.. Vi skulle få reda på resultaten på matten. Vladimir säger:
"Jag är besviken Anneli...Du fick bäst resultat. Du är den enda som fick VG, du är en sån elev alla lärare vill ha" osv.. Jag svär jag trodde att skulle börja gråta! Ni fattar inte hur jävla glad jag blev!! :D:D:D Sen när jag gick ut så log jag så mycke att Redda ba: "Grattis Anneli, du fick bra betyg va?" Jag lovar, om alla inte hade suttit där skulle jag hoppat runt och skrikigt, så glad va jag :D Iaf, sen gick jag runt lite med Ella i Skäris och sen åkte jag hem. Idag kommer lite släkt på avslutningsmiddag för min mormor åker hem till Tjeckien igen på söndag. Och imorrn blir det städning och träffa Sara <3 Sen på söndag ska vi åka till mamma och fira conny, så hela min helg är planerad :P Ska sluta skriva nu. Hoppas alla haft en bra dag :)
Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0