Klockan är nu 12.11

Igår va jag med Sara, Matilda, Michelle, Theres och Lisa på en Kinarestaurang, för att fira lite att Michelle hade fyllt år :) Sen stack vi hem till Sara, och dit kom också Anna och Isabelle. Sjöng singstar och lite annat trevligt. Mådde egentligen inte så jättebra, men skulle mått sämre om jag gått hem, men de gick över efter ett tag.. Sen efter ett tag gick alla. Jag skulle jue som sagt sova här, men de blev inte så mycke sömn :P Vi va vakna till nästan 7.00, höll på att fixa lite med musik och bilder och sådär,  och sen så tyckte vi att de va dags att sova.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Vår kattunge kommer idag :D:D:D Men eftersom vi måste bo hos mamma första tiden så vet jag inte när jag får träffa vår söta lilla Anikej :) <3 Vet inte riktigt vad jag ska skriva nu, så de är bäst jag slutar.
Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0