Jag vill ha dig tillbaka, ditt gamla jag..

De förra inlägget, glöm de. Jag är faan inte lycklig. Jag va de ett tag iaf, men nu, tillbaka dit jag va hela sommarn, ledsen, osäker, men stöd från vännerna Tack <3
Igår va de matteprov hela dan, dom två första gick rätt bra, bättre än jag väntat mig, men de sista på eftermiddan gick faan inte bra. Svarade inte på alla frågor och dom frågorna jag svarade på vet jag inte om jag svarade rätt på.. När jag och Ella va klara fick vi gå, och utanför porten står Sara <3<3 och Michelle, alltid trevligt att träffa dom. Sen gick jag och Ella runt och letade efter skor och tjocktröjor till mig. Hittade inga skor :( Men 2 tröjor blev de :) Sen hade jag skitont i fötterna och de va dags att gå hem tyckte jag. Så ja de gjorde vi. Va helt slut när jag kom hem! Åt middag med familjen och kollade på Casanova, men orkade inte se hela. Somnade med mobilen i handen, men vaknade efter ett tag och sa gonatt till folk och sådär, sen sov jag. Faan va skönt de är att sova, speciellt när man inte mår så jättebra.. Vaknade vid 7, hade drömt en mardröm..Efter ett tag lyckades jag att somna om igen, vaknade vid 9 och gick upp och satte mig med pappa och conny i soffan och bara slappade till vi skulle äta lite frukost. Sen har jag inte gjort så mycke mer, ska städa idag (faan va jag inte vill just nu..vill krypa upp i nåns famn och gråta..) sen ska vi på bio allihopa, och käka ute. De blir väl kul. Sitter och lyssnar på musik och kollar på OS med Conny, ska väl ta och börja städa snart, men jag orkar inte.. Men jaa.. Vi hörs, hoppas alla får en bra dag :)
Puss <3

Tack för att ni finns där för mig, Sara och Ella <3 Skulle aldrig klara de utan er!  Jag älskar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0