Han är jue så sexig! Jag typ döööör xD

Jag är helt slut! Och jag har redan hunnit gå i nästan en vecka i skolan! :O De känns verkligen inte så, men iaf. Sist jag skrev va de tisdag va? Igår hade vi NP i svenska hela dan, läsförståelse på förmiddan och uppsats på eftermiddan. De va verkligen inte svårt, och de kändes som att de gick bra :) Sen träffade jag och Ella Betty, vi gick och hämtade mina biljetter till Jason :D Sen gick vi runt lite i tråkiga skärid bara. Sen när jag och Ella ska gå på T-banan he, vem sitter inte där om inte Sara! :D Blev så jävla glad :D:D:D:D Hon började gråta, älskling <3<3 De va så jävla skönt att se henne, de är så tomt utan henne <3 Vi stannade tills nästa T-bana kom och snackade me henne. Sen kom jag hem, myste lite med Nicke, satt vid datorn, pratade lite med Pappa och sådär :) Gjorde inget speciellt direkt. Idag hade vi NP i engelska, de gick mindre bra, svarade inte på alla frågor på hörförståelsen, och hann inte svara på alla på läsförståelsen. Är så jävla rädd att han flyttar ner mig i steg.. Visst då får jag reda på att jag inte kan, vilket jur lönar sig i längden, men de skulle vara ett så stor bakslag för mig.. Men iaf, jag har haft kul på proven iaf, jag och Ella sitter vid samma bord och garvar typ hela tiden, åt Redda som gör roliga miner, åt CD-spelaren som hackar, åt Almasa som hickar högt, ja de finns massor att skratta åt :D Har inte skrattar såhär mycke som jag gjort dom här dagarna på länge :D Skolan gjorde att jag kände mig lycklig (låter konstigt men de är sant..) Iaf, Sara kom till skolan idag, för hon hade svimmat i skolan och dom hade ring ambulans och hon fick åka till sjukhuset och allt.. Men hon kom iaf, skönt som bara den <3<3<3 Saknar att ha dig i KSAB <3<3 Vi typ tråkade, för ingen lärare  kom och tog hand om oss xD Sen efter skolan drog i till Donken, träffade Alex och Mohammed, de är jue alltid trevligt :) Sen åkte jag till Masmo med Ella, Sara och några till och hade lite trevligt där :) Sen åkte jag och Sara hem, och de är alltid lika motvilligt att säga Hej Då, för man vet jue aldrig när man träffar henne igen <3 Nu sitter jag hät och ska snart käka, sen ska jag nog duscha, eller bara sitta och prata med Pappa, älskar verkligen de, att bara sitta och prata :) Nu ska jag sluta för jag har skrivit en del, och pappa kom hem :)

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0