En väldigt..ehm..speciell dag

Idag firade vi lilla Christina som fyller 18 idag (eller rättare sagt igår om man kollar på klockan) GRATTIS IGEN :D <3 Iaf, mötte lite människor i Skäris för att sen åka vidare till Hallunda. Mötte Christina och käkade på Donken och sådär.. Sen fick Michelle för sig att gå till Suraj och sjunga utanför hans hus för att han inte ville gå ut. Och ja.. Iaf, sen åkte vi till Sätra och satt där. Sen ringde dom til Richard och fick honom att komma till Skäris. Va där em stund, och sen va jag tvungen att dra hem så de gjorde jag. Gjorde käk och satte mig och kollade på Satc. Sen har jag inte gjort så mycke mer. Nu börjar jag faktiskt bli trött (:O) och hade tänkt att typ titta på nån film och sen sova. Imorrn ska jag träffa Karkki :) Och i natt kommer Ella hem :D:D
Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0