En hemmakväll blev de då då..

"Jag vill inte vänta
Jag vill ha dig nu
Jag vill ha din mjuka hand i min,
när mörkret sliter min itu"

Idag kom jag upp senare än jag hade tänkt mig, men de va så skönt att sova! Iaf, skulle träffat Karkki, men hon hade inte tid idag. Så jag smsade Sara och frågade om jag kunde komma till henne på 08, men hon va me massa som jag inte kände, men hon skulle höra av sig när jag kunde komma. Men nu när klockan är mycke, och hon fortfarande är med dom, så orkar jag inte. Så jag får vara hemma ikväll.. Men ja, de kanske är bra, att va hemma nån kväll. Imorrn ska jag träffa Ella, och sova hos henne också :)
Så imorrn kommer jag inte vara hemma, bara så ni vet.
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0