Blixtrar och Dunder :D

Jaa då va de kväll då :) De har precis regnat, bäldigt mycke, och de har till och med åskat och blixtrat :D:D Jag älsra de, när man sitter inne alltså. Är man ute är de inte lika mysigt :P Men jaa, idag har jag alltså städat, inte min favoritsyssla men jag klarar mig :) Imorrn ska jag, Sara, Mattis och Michelle till stan och käka, för att fira Michelle lite :) Sen ska vi hem till Sara och va där :) Och supersnälla Sara låter mig sova över där, så jag inte behöver gå hem halv 22.. TACK TACK TACK! <3<3<3 Resten av veckan vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, men de löser sig ;) Kanske skriver imorrn hos Sara, får se om jag får tid eller orkar ;)
PussPussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0