080808 Stockholms dag :)

Vaknade vid 3 (ehm..jaa :$) och sen åkte jag för att möta Sara och Michelle i stan. Dom visste inte va dom va nånstans, så jag fick stå ensam på plattan i typ en timme.. jättekul.. Sen träffade jag dom och Daniel i Kungsan. Vi gick runt lite i stan, fikade på Fåfängan, och käkade glass vid vattnet i Gamla stan :) Tog lite roliga bilder xD Sen va jag tvungen att åka hem. Smsade lite på vägen hem. När jag kom hem va ingen hemma YES! :D Mamma och Conny är på jobbet, och Björn hos Becca :D De är så skönt att vara helt ensam hemma. Men hinner tänka, tänka klart, tänka färdigt, vilket jag vill göra nu.. Skriver mer imorrn, eller nåt.. Hoppas att alla haft en bra dag :)
Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0