What About Now??

Har inte skrivit på ett tag, förlåt!! Men har inte orkat. Det har hänt så mycke och är ganska förvirrad. Men ska försöka skriva lite här så kanske jag  blir lite mindre förvirrad...
Torsdag:
Helt okey skoldag, inge speciellt hände. Var lite ledsen på kvällen men mådde bättre efter ett trvligt telefonsamtal :)
Fredag:
Jättetrevlig dag :D var på ovanligt bra humör, vilket alltid är trevligt. Hämtade mitt pass och gjorde inte så mycke mer den dagen.
Lördag:
Dagen började med gårdsstädning, helt okey. Sen blev jag lite deppig, men mådde lite bättre sen av finfina sms :) Gick ute lääänge och lyssnade på samma låt om och om igen, sen mådde jag ganska bra. Gjorde inte så mycke sen.
Söndag:
Sista dagen här hos pappa. Städning nästan hela dan. Satt ute i det underbara vädret också :)

Ja, den här veckan, va blir det av den? Sista veckan innan Gamleby, bara förberedelser, ganska slapp vecka med andra ord. De kommer bli tomt i klassen eftersom flera praoar. Om man bortser från skolan då? Ja, en helt okey vecka, inga konstigheter. Ja, nu har man iaf skrivit nåt. Kommer uppdatera bättre i veckan eftersom jag bor hos mamma då ;)
Puss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0