"Vet du inte vad krysset är? Men Anneli!"

Ja, dagen började med konfirmation. Sofies konfirmation alltså xD Ganska tråkig för att jag inte e troende men kul att vara me iaf :) Sen fick jag min nya mobil (GRAAATIS!!) eftersom jag reklamerade den andra. Fick en röd W910i :D Är jättenöjd me den. Sen bråkade jag me mamma, för hon inte kan sluta retas, så skrek åt henne och stack. Träffade Patrik, sen mådde jag bättre :) (thanks!) Va me honom i typ 3 timmar sen va han tvungen att dra så fick också dra hem. Har fortfarande inte sagt ett ord till mamma...tur att vi ska till Gamleby imorrn...
Så jag är borta i småland sön-ons. Hörs då!
Puss <33

Kommentarer
Postat av: VELASQ.

gamleby here we come =) ska bli såååå kuuuuuuuuuul

2008-04-27 @ 14:42:52
URL: http://velasquezsara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0