Rubriker suger!

Idag är det fredag. Idag var vi me klassen på ungdomsmottagningen. Väldigt roligt att se allas reaktioner osv....Sen skulle vi tillbaka till skolan men vi stannade i Idleken och lekte lite, så roligt :D Sen kom vi tillbaka och skulle ha utvärdering. Sen va de lunch och sen slut. Hittils var dagen jättebra....ända tills jag fick reda på att min "morfar" dog inatt :'( :'( :'( Lea var jätteledsen, men de va jue hennes pappa :'( Sen åkte jag och sandra till mamma och hann inte göra så mycke innan pappa ringde och sa att vi skulle fixa pass. Så åkte vi och gjorde de. Sen kom jag hem till sandra igen och hjälpte henne lite me spanskan. Sen pratade vi om både de ena och de andra, sen skulle hon träffa en kompis. Och nu sitter jag här och gör igenting...Sandra kommer hit sen och ska sova. Sen e de skola imorrn....BAJS!
Puss <33

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha:P jaa du sry men du visste jag skulle träffa han XD

2008-04-05 @ 15:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0