Pain! Pain! Pain!

Dagen har inte vart så bra....varför vet jag inte :S jag tänker väl för mycke igen...hade teknik, så jag sågade och filade och borrade och fy tusan va jag fick ont i mina armar!! Sen hade jag matte men Vladimir (eller som mats säger, Vladi :P) vääldigt roligt. Han gör matte så kul :D Sen hade jag engelska och sen var det dags för idrott, och något kul för en gångs skull: badminton :D Skitkul, och kände mig ändå ganska duktig...även om jag inte va bäst (hmm..) Sen segade jag runt lite i skäris och satt i solen tills de va möte i skolan. Sen va de dags för mat, och pizza blev de. Just nu har jag ont på följande platser:
*Ryggen
*Axeln - så ont att jag inte kan lyfta den :'(
*Knäna - faan att dom inte ska sluta att göra ont!!
*Foten - vet inte varför :S

Aja, ska sluta klaga på skador och ska nog sova snart.
Puss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0