Chill, chill

Sorry, uppdaterade mig inte igår =/
Igår var det tisdag, vi slutade 14.30 (för dom som inte vet de slutar jag 17.00 i vanliga fall) Mötte mamma i skäris och fick stjuts hem. Sen gick jag ut, gick in, gick ut igen, gick in. Sen gick jag ut, ställde mig på bron över E4 och bara stod. Sen kom conny och han fick för sig att vi skulle gå till norsborg, men vi orkade inte gå så långt xD Sen mötte jag patrik och chillade lite tills conny ringde och sa att jag skulle gå hem.
Idag är det onsdag och de va en kul dag i skolan (sällsynt!!) Stack hem till sandra för att kolla på film. American Pie blev de xD Sen stack vi till bredäng, jag skulle ha kör. Sen åkte jag hem. Gick ut, sandra ringde, mötte patrik, chillade lite, springa hem och nu sitter jag här. Skulle pluggat svenska men pallade verkligen inte, de va för mycke tankar i huvudet för de...och inga glada tankar va de...Måste iaf kolla så jag har allt så jag kan redovisa imorrn...Men nu ska jag gå och duscha.
Puss <33

Faan i helvetes jävla skit! Jag ska hålla idrottslektion imorrn!! AHH!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är patrik?

2008-04-24 @ 07:32:17
Postat av: VELASQ

din blogg är så gullig =)

2008-04-24 @ 21:28:22
URL: http://velasquezsara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0